Menu Zavřeno

Komunikační dovednosti a zvládání psychické zátěže v krizových okamžicích klienta (16 h)

Kurz se zaměřuje na rozvoj komunikačních dovedností a technik zvládání psychické zátěže při práci s klienty v krizových situacích. Účastníci se naučí efektivně komunikovat, lépe porozumět potřebám klienta a adekvátně reagovat na stresové situace. Je vhodný pro sociální pracovníky, terapeuty, pedagogy a další profesionály.

Obsah kurzu:

  • Základy efektivní komunikace
  • Specifika komunikace v krizových situacích
  • Techniky zvládání stresu a psychické zátěže
  • Aktivní naslouchání a empatie
  • Konfliktní situace a jejich řešení
  • Praktické příklady a role-playing
  • Podpora a sebereflexe profesionála
  • Diskuze a sdílení zkušeností

Nezávazně objednávat můžete zde

e-mail: prev@prev.cz, tel.: 777 916 276